Specimenul de semnătură
Ne veți comunica specimenul dvs. de semnătură inclus în cadrul unei declarații olografe, iar noi îl vom transpune în format electronic în vederea comunicării către Registrul Comerțului. Aveți responsabilitatea de a păstra declarația olografă sub semnătură privată pentru eventualitatea în care autoritățile publice vor solicita prezentarea acesteia în forma originală.
Rezervarea denumirii firmei
În vederea înființării unei firme, trebuie să ne comunicați cel puțin o denumire pentru firma dvs. care să respecte cerințele de legalitate, disponibilitate și distinctivitate impuse de legislația aplicabilă în domeniu. Vă recomandăm să consultați ghidul furnizat de Registrul Comerțului disponibil aici. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că rezervarea firmei are caracter administrativ şi prealabil, asupra legalităţii formale a denumirii firmei urmând a se pronunţa directorul ORCT/persoana desemnată conform OUG nr. 116/2009, cu ocazia soluţionării cererii de înregistrare în Registrul Comerţului. Vom depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru rezervarea și admiterea finală a denumirii indicate de dvs. însă nu ne putem asuma niciun fel de răspundere pentru amânările datorate unei denumiri considerate nelegale. Nu vom fi răspunzători pentru consecințele juridice sau prejudiciile de orice fel datorate soluționării dosarului într-un termen mai lung decât cel anticipat de noi sau de dvs.
Însușirea documentelor
Luați la cunoștință și vă însușiți conținutul cererilor, formularelor tip, declarațiilor pe proprie răspundere și celorlalte documente necesare în vederea înființării sau modificării firmei. În măsura în care este necesar, documentele vor purta semnătura dvs., comunicată conform Contractului. Conținutul acestor documente poate fi analizat pe site-ul oficial al Registrului Comerțului, disponibil aici.
Confirmarea datelor și depunerea dosarului
Vom comunica cu dvs. pentru a confirma alegerile și datele referitoare la aspectele esențiale legate de înființarea sau modificarea firmei (spre exemplu, denumirea, sediul și punctele de lucru, identitatea asociaților și administratorilor, aportul la capitalul social, obiectul de activitate principal și obiectele secundare). Vom proceda la depunerea dosarului doar în momentul în care am obținut confirmarea dvs. fermă că datele sunt corecte și dosarul poate fi depus. Pentru a depune dosarul, trebuie să achitați contravaloarea Serviciilor contractate și a taxelor aferente soluționării.
Plata taxelor
Taxele aferente soluționării dosarului vor putea fi achitate de noi, în baza sumelor înaintate de dvs. cu acest scop.
Soluționarea dosarului, amânările și completările
Vom urmări soluționarea dosarului dvs. și vom răspunde cererilor de completare și clarificărilor solicitate de Registrul Comerțului. Vom depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a răspunde în cel mai scurt timp acestor cereri. Cu toate acestea, nu avem niciun fel de control cu privire la termenul de soluționare a dosarului dvs. de către Registrul Comerțului care poate fi prelungit până la 30 de zile. Registrul Comerțului va putea solicita date și acte suplimentare necesare soluționării dosarului deja depus, iar dvs. vă păstrați responsabilitatea de a ne furniza în timp util informațiile relevante. Nu vom fi răspunzători pentru amânarea sau respingerea dosarului ca urmare a nerespectării obligației anterior menționate sau din motive care nu țin de culpa noastră exclusivă. De asemenea, nu vom fi răspunzători pentru consecințele juridice sau prejudiciile de orice fel datorate soluționării dosarului într-un termen mai lung decât cel anticipat de noi sau de dvs. În situația în care respingerea dosarului se datorează culpei noastre exclusive, vom răspunde pentru eventualele consecințe juridice sau prejudicii materiale doar în limita sumelor achitate pentru furnizarea Serviciilor. Vă rugăm să aveți în vedere că, după momentul soluționării dosarului, indiferent dacă acesta a fost admis sau respins, Serviciile se vor considera prestate integral și retragerea din contract nu va mai fi posibilă conform legislației în vigoare.
Documentele doveditoare
În funcție de alegerea dvs. și de specificul dosarului de înființare sau modificare a firmei, veți putea intra în posesia documentelor doveditoare ale admiterii dosarului (spre exemplu, certificatul de înregistrare al firmei, certificatul de înregistrare a mențiunilor sau rezoluția) prin intermediul poștei, adresei de email sau ridicând personal documentele prin intermediul biroului de eliberări de la sediul Registrului Comerțului competent teritorial.
Erorile materiale
Cu ocazia soluționării dosarului, vom depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a identifica eventualele erori materiale comise de către Registrul Comerțului. Aveți responsabilitatea de a verifica corectitudinea datelor înscrise în cadrul documentelor doveditoare și de a ne comunica în termen de maxim 5 zile de la momentul comunicării acestora către dvs. orice erori veți identifica, alături de o dovadă din care să rezulte în mod rezonabil eroarea (spre exemplu, o poză lizibilă sau o copie a documentului). În cazul în care vom constata existența erorii, vom colabora cu dvs. pentru a depune eforturile necesare remedierii acesteia, rezervându-ne dreptul de a solicita plata serviciilor suplimentare furnizate. Nu vom fi răspunzători pentru consecințele juridice sau prejudiciile de orice fel datorate erorilor materiale comise de către Registrul Comerțului. Dispozițiile referitoare la confirmarea datelor și depunerea dosarului din cadrul acestei secțiunii rămân aplicabile.
Cazierul fiscal
Vă recomandăm să verificați daca aveți fapte înscrise în cazierul fiscal înainte de a solicita furnizarea Serviciilor. Existența anumitor fapte înscrise în cazierul fiscale poate presupune interdicția de a deține calitatea de asociat sau administrator. În situația amânării sau respingerii dosarului datorită cazierului fiscal vom putea colabora cu dvs. pentru remedierea situației, rezervându-ne dreptul de a solicita plata serviciilor suplimentare furnizate.
Diverse
Plata
Toate sumele sunt plătite în avans, sunt nerambursabile, iar plățile nu pot fi anulate, cu excepția cazurilor menționate mai jos. Trebuie să furnizați informații de facturare exacte, iar plata se va face prin intermediul unui card de credit/debit, folosind Revolut Pay sau prin intermediul unui transfer bancar. Atunci când o entitate afiliată Aprobat.ro este implicată în furnizarea Serviciilor, veți achita contravaloarea serviciilor furnizate direct către această entitate.
Revizuirea prețurilor
Ne rezervăm dreptul de a revizui prețurile practicate. Vă recomandăm să verificați site-ul nostru pentru a afla prețurile noastre actuale. Această clauză nu aduce atingere drepturilor sau obligațiile dvs. contractuale stabilite anterior revizuirii.
Anulare și rambursări
Dacă sunteți un consumator din Spațiul Economic European, aveți dreptul de a vă retrage din acest Contract în termen de 14 zile de la încheierea acestuia. Vă rugăm să consultați pagina noastră privind Dreptul de retragere pentru a afla mai multe despre cum vă puteți exercita acest drept și efectele acestuia asupra rambursărilor.
Datele Clientului
Numim „Datele Clientului” toate datele (cum ar fi texte, linkuri, fotografii, videoclipuri, documente sau alte informații) pe care le puteți încărca, stoca, trimite, partaja sau adăuga în orice alt mod pentru a beneficia de Serviciile noastre. Vă păstrați toate drepturile de proprietate intelectuală asupra Datelor Clientului. Trebuie să vă asigurați că Datele Clientului nu încalcă legislația în vigoare sau termenii Contractului. În ceea ce privește Datele Clientului, garantați că aveți toate drepturile necesare pentru a beneficia de Servicii. Nu suntem responsabili pentru conținutul Datelor Clientului sau pentru modul în care alegeți să utilizați Serviciile pentru a le stoca și procesa.
Ne acordați o licență perpetuă, valabilă la nivel global, neexclusivă, transferabilă și toate drepturile necesare pentru a putea găzdui, accesa, utiliza, procesa, copia, distribui, executa și afișa Datele Clientului, cu scopul de a ne permite:
- să furnizăm, să menținem și să îmbunătățim Serviciile;
- să dezvoltăm servicii, produse și tehnologii noi;
- să prevenim sau să rezolvăm o problemă legată de furnizarea Serviciilor sau de securitate;
- ă răspundem la o solicitare legată de Datele dvs.;
- să ne respectăm obligațiile legale.
Licența acordată include dreptul de sublicențiere către furnizorii terți, colaboratorii externi și entitățile noastre afiliate numai în scopul de a ne ajuta să furnizăm Serviciile. Garantați că ne puteți acorda în mod legal aceste drepturi.
Modificarea, suspendarea și întreruperea Serviciilor
Depunem eforturi constante pentru a îmbunătății și dezvolta noi Servicii. Încercăm, de asemenea, să răspundem circumstanțelor aflate în afara controlului nostru, cum ar fi forța majoră, cazul fortuit sau modificările legislative. Ne rezervăm dreptul de a modifica, suspenda sau întrerupe furnizarea Serviciilor în orice moment.
În cazul unei suspendări, întreruperi sau modificări care afectează negativ disponibilitatea sau caracteristicile Serviciilor, vă vom notifica într-o perioadă rezonabilă de timp, astfel încât să puteți lua o decizie cu privire la continuarea relației contractuale. Strict în acest caz, dacă ați achitat deja contravaloarea Serviciilor, vom putea rambursa sumele plătite proporțional cu Serviciile care nu au fost încă furnizate.
Feedback și recenzii
Așteptăm feedback-ul, comentariile și sugestiile dvs., dar vă rugăm să rețineți că le putem folosi în orice scop și fără nicio obligație sau răspundere față de dvs.
Recenzie și publicitate
În calitate de Client, ne acordați dreptul de a folosi numele și sigla companiei dumneavoastră ca referință în scopuri de marketing și materiale promoționale, ori în cadrul portofoliului, site-ului de prezentare sau pe rețelele sociale și în alte comunicări publice sau private. Vom aprecia în mod deosebit dacă ne-ați oferi o recenzie pe care am putea să o folosim în mod similar.
Proprietatea noastră intelectuală
Ne păstrăm toate drepturile, titlurile și interesele, inclusiv toate drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcii, siglelor, textelor legale și altor date din cadrul Serviciilor. Dacă doriți să utilizați marca sau brandul nostru, vă rugăm să ne contactați.
Informațiile din cadrul Serviciilor
Toate articolele publicate, materialele, citatele, graficele, imaginile, videoclipurile și alte informații conținute în cadrul Serviciilor, precum și informațiile de orice fel comunicate cu ocazia convorbirilor telefonice, prin email sau prin intermediul unor aplicații de mesagerie (împreună, „Informațiile”) pot fi protejate de legislația și tratatele în vigoare privind proprietatea intelectuală. Informațiile sunt furnizate doar în scop informativ și au caracter general. Informațiile nu au scopul de a oferi sfaturi sau opinii pe care ar trebui să vă bazați atunci când luați o decizie de orice fel, în special, dar fără a se limita la, decizii medicale, financiare, psihologice sau juridice. Facem eforturi rezonabile pentru a actualiza Informațiile. Cu toate acestea, nu oferim garanții sau declarații, exprese sau implicite, că Informațiile sunt exacte, complete sau actualizate. Vă recomandăm să consultați un profesionist certificat de către un organism acreditat conform legii înainte de a implementa sau de a acționa în baza Informațiilor.
Absența consultanței profesionale
Serviciile noastre sunt destinate eficientizării procedurilor de înființare și modificare a firmelor prin întocmirea documentelor necesare și intermedierea relației cu Registrul Comerțului. Nu furnizăm servicii juridice, contabile, fiscale, privind forța de muncă sau alte servicii prestate de către profesioniștii care își desfășoară activitatea în cadrul unor profesii reglementate, iar Serviciile nu sunt destinate să înlocuiască expertiza acestor profesioniști.
Link-urile
Serviciile conțin link-uri către alte site-uri web și resurse furnizate de terți. Aceste link-uri au doar scop informativ. Nu susținem, nu sprijinim și nu încurajăm site-urile către care vă oferim link-uri sau informațiile conținute în cadrul acestora. Nu avem control asupra conținutului acestor site-uri.