Obține semnătură electronică calificată
100% online

Cu certificatul digital certSIGN semnezi electronic cu valoare legală orice document, în doar câteva secunde

Te autentifici la sisteme publice ANAF/SPV, SIUI, CNPP, AES-RO etc.
Poti autoriza softul pentru e-FACTURA, e-TRANSPORT etc.
Semnezi cu semnătura calificată de pe laptop sau telefon
Îți poți alege valabilitatea certificatului (1 an, 2 ani sau 3 ani)
certSIGN logo
certSIGN logo

Ce este semnătura electronică?

Certificatele digitale calificate, emise de certSIGN în calitate de prestator calificat de servicii de încredere, sunt în conformitate cu Regulamentul eIDAS 910/2014 și permit generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală, având efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.

Semnătura electronică calificată, bazată pe un certificat digital calificat oferă cel mai ridicat nivel de încredere și se poate folosi la semnarea documentelor cu grad de risc ridicat.

 Obține 100% Online, fără deplasare, semnatura electronica calificată

Prin intermediul parteneriatului cu certSIGN, poți obține semnătura electronică calificată 100% online, fără deplasări, prin procesul de identificare video la distanță.

Semnătură electronică
în Cloud

Începând de la
39 €
pe an, fără TVA
Identificare video la distanţă
Plată cu cardul
Mobile (smartphone, tabletă) şi desktop (PC, laptop)
Fără drivere speciale

Semnătură electronică
pe Token

Începând de la
47 €
pe an, fără TVA
Identificare video la distanţă
Plată cu cardul
Desktop (PC, laptop)
Certificat calificat pe dispozitiv criptografic (token)
Certificatele calificate de semnătură electronică în cloud pot fi utilizate şi pentru semnarea locală a documentelor / autentificarea la platforme web ce solicită acest lucru (ex. ANAF / SPV) alături de aplicația vTOKEN (inclusă în pachet), care rulează doar pe dispozitive cu sisteme de operare Windows. Dacă doriţi utilizarea semnăturii electronice în relaţia cu SPV / ANAF de pe dispozitive cu sisteme de operare MacOS, vă recomandăm achiziţia unui certificat pe TOKEN.

Răspunsuri la întrebările tale

Ce instituții publice pot solicita semnătura electronică?

· ONRC – operațiuni RECOM societăți comerciale
· ANAF – autentificare în Spațiul Privat Virtual (SPV) și depunere declarații
· SICAP (SEAP) – participarea la licitații publice, semnarea electronică a ofertelor și a documentației de atribuire
· CNAS/SIUI – vizualizare dosar electronic de sănătate, comunicare raportări
· ITM – comunicare REVISAL
· MFE – accesare MySMIS și transmitere documentație semnată electronic
· AES-RO – accesarea sistemului informativ vamal

Ce documente pot semna cu semnătura electronică?

Pe lângă interacțiunea cu instituțiile statului, semnătura electronică calificată poate fi utilizată de antreprenori și în relația cu partenerii comerciali (de exemplu semnarea contractelor de la distanță).

Semnătura electronică calificată are valoare legală și poate fi aplicată pe orice document care necesită semnătura ta (contracte comerciale, bilanțuri, rapoarte etc.).  

Există mai multe tipuri de semnătură electronică?

Da, există 3 tipuri de semnătură:

Semnătura electronică are un nivel scăzut de încredere. Poate fi reprezentată prin datele de contact trecute în semnătura din e-mail, semnătura biometrică (făcută pe o tabletă). Cu acest tip de semnătură se pot semna documente electronice cu un nivel scăzut de risc;

Semnătura electronică avansată are un nivel mediu de încredere. Cu ea se pot semna documente electronice cu nivel mediu de risc (de exemplu, în interiorul firmei se pot semna cereri de concediu, deconturi sau formulare).

Semnătura electronică calificată, bazată pe un certificat digital calificat oferă cel mai ridicat nivel de încredere. Este o semnătură avansată, creată cu un dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificat și care folosește un certificat calificat. Este emisă în conformitate cu regulamentul European eIDAS 910/2014, recunoscută în toate țările membre și este emisă de un prestator calificat de servicii de încredere.

Semnătura electronică calificată se poate utiliza pentru semnarea documentelor cu nivel ridicat de risc, cum ar fi contractele de credit, contractele comerciale sau de prestări de servicii, contractele de muncă și actele adiționale la acestea, mandatele de reprezentare, contractele de mediere, facturile fiscale, documentele medicale sau documente în relația persoanelor fizice și a firmelor cu autoritățile publice.
Semnătura electronică calificată are, conform legislației, valoare implicit de semnătură olografă. Pentru celelalte tipuri de semnături trebuie realizată expertiză tehnică ori de câte ori este nevoie să fie demonstrată valoarea lor legală.

Dacă vrei mai multe detalii despre elementele tehnice din spatele semnăturii electronice, click AICI.

Este recunoscută semnătura electronică calificată în instanță?

Semnătura calificată are aceeași valoare legală ca semnătura olografă, potrivit Regulamentului 910/2014. Orice document pe care l-ai semnat cu semnătura calificată este acceptat ca orice alt înscris semnat olograf.

În plus, o semnătură electronică calificată bazată pe un certificat calificat emisă într-un stat membru UE este recunoscută drept semnătură electronică calificată în toate celelalte state membre.