Ca urmare a blocajelor înregistrate la platforma informatică a Registrului Comerțului din ultima perioadă, termenul de soluționare al tuturor cererilor (inclusiv cele depuse la ghișeu) va fi mai mare decât cel normal.╳
Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)
Această clasă include activităţi ale:
✅ centrelor de intermediere telefonică direcţionate către interior, care răspund la apelurile clienţilor folosind operatori umani, distribuţia automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informaţii asupra produselor, de a trata solicitările de asistenţă ale clienţilor sau de a prelua reclamaţiile clienţilor
✅ centrelor de intermediere telefonică direcţionate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienţi potenţiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieţei sau sondaje de opinie publică şi activităţi similare pentru clienţi